Program Ochrony Kupujących (POK) zapewnia konsumentowi rekompensatę do 10 000 zł w przypadku, gdy:
- nie otrzymał zakupionego towaru;
- zakupiony towar znacznie różni się od opisanego w ofercie.
W ramach programu koszty związane z rekompensatą ponosi CENEO, dzięki czemu osoby kupujące, a także sklepy nie są narażone na żadne straty finansowe.
Jakie warunki musisz spełnić, aby skorzystać z Programu Ochrony Kupujących?
- Wizyta w sklepie, w którym był dokonany zakup odbyła się za pośrednictwem CENEO (ze strony Ceneo.pl nastąpiło przejście do sklepu);
- Twoja przeglądarka internetowa nie może mieć wyłączonej opcji „Cookie” – dzięki temu mechanizmowi weryfikujemy zakupy dokonane za pośrednictwem CENEO.
- Program obejmuje wyłącznie sklepy oznaczone ikoną POK.
- Po zakończonej transakcji wysyłamy do kupujących maila z linkiem – potwierdzenie poprzez kliknięcie jest dla nas gwarancją, że zakup dokonany był poprzez CENEO. Jeśli nie otrzymasz e-maila, zgłoś swoją transakcję do POK-u poprzez naszą stronę w ciągu 7 dni od daty złożenia zamówienia.