Kaseta XX SL Eagle Transmission (T-Type) jest głównym powodem, dla którego Eagle Transmission oferuje najlepszą w historii wydajność zmiany przełożeń pod obciążeniem. Dzięki pełnej konstrukcji X-SYNC im mocniej pedałujesz, tym lepiej zmieniasz biegi. Jest to najlżejsza kaseta Eagle w historii, a także najbardziej precyzyjna i trwała. Nowa generacja posiada w pełni obrobioną, hartowaną stalową konstrukcję X-Dome dla przełożeń 1-9 oraz ultralekką, całkowicie aluminiową zębatkę Spider dla przełożeń 10-12. Zaprojektowane jako zintegrowane i współzależne elementy przekładni, kaseta i przerzutka XX Eagle Transmission stykają się bezpośrednio, zapewniając idealne dopasowanie w każdym rowerze. Z ogromnego zakresu przełożeń 520%, 52-zębowa zębatka schodzi w dół z ulepszoną progresją przełożeń z 44 i 38-zębowymi zębatkami w dolnym zakresie (w porównaniu z 10-52-zębową kasetą układu napędowego Eagle). Dzięki wyraźnie oznaczonej zębatce Setup Cog instalacja jest prosta i bezbłędna.
Cechy:
Konstrukcja nowej generacji jest naszą najlżejszą w historii kasetą 10-52T dzięki ultralekkiej, całkowicie aluminiowej zębatce Spider.
Pełny X-SYNC dla najlepszej w historii wydajności zmiany przełożeń pod obciążeniem.
Zoptymalizowane stopnie przełożeń na niskich biegach
Kompatybilność z linią łańcucha 55 mm dla bardziej umiarkowanego kąta łańcucha, dłuższego zużycia i większej precyzji
Setup Cog dla łatwej konfiguracji
Wykorzystuje dobrze przyjęty i szeroko dostępny mostek XD
"Firma SRAM została założona w 1987 roku w oparciu o jeden produkt i w 1988 roku wprowadziła na rynek rowerów szosowych manetki Grip Shift (lub twist shift). W 1991 roku ta technologia została dostosowana do rowerów górskich, a firma SRAM zaczęła bardzo szybko się rozwijać."
Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.
Nowoczesne prowadzenie działalności gospodarczej to mobilność i wykorzystanie wszelkich dostępnych środków transportu. Coraz częściej przedsiębiorcy sięgają po alternatywne rozwiązania i rower staje się najczęstszym wyborem. Z jednej strony to niższe kosz
Każda firma może potraktować zakup roweru - tak elektrycznego jak klasycznego - jako koszt uzyskania przychodu. Innymi słowy rower można odliczyć od podatku i uzyskać zwrot VATu naliczonego. Żadne przepisy nie regulują tutaj jakichkolwiek ograniczeń. Nale
Wydatki związane z eksploatacją roweru w firmie takie jak zakup akcesoriów czy serwis także będą stanowiły koszt prowadzenia działalności gospodarczej.
Szczegóły rozwiązań podatkowych znajdują się TUTAJ
Każdy dostępny w naszej ofercie rower jest możliwy do zakupienia na fakturę VAT.
Twoja opinia pojawi się po akceptacji administratora.
Wystąpił problem podczas dodawania opini.
Nazwa autora musi składać się z conajmniej 4 znaków.
Nie wybrano oceny produktu.
Zbyt krótka reść opinii.
Dziękujemy. Na podany adres e-mail zostanie wysłana informacja jak tylko cena ulegnie zmianie.
Wystąpił problem podczas wysyłania.
Należy wybrać wariant produktu, który chcą Państwo obserwować.
Nieprawidłowy adres email
Dziękujemy. Na podany adres e-mail zostanie wysłana informacja jak tylko dostępność ulegnie zmianie.
Wystąpił problem podczas wysyłania.
Należy wybrać wariant produktu, który chcą Państwo obserwować.
Nieprawidłowy adres email
Administrator został poinformowany o Twojej propozycji