Proterra Light i27 to koła do codziennego użytku na szlaku. Twój rower, który robi wszystko, zasługuje na koło, które zrobi to samo. Wewnętrzna szerokość obręczy 27 mm stanowi szczęśliwy środek w spektrum szerokości i pozwala zapewnić optymalną objętość powietrza i profil karkasu na oponach w zakresie 2,3-2,5". Profil obręczy z otwartą wnęką eliminuje wagę tam, gdzie nie jest potrzebna. Elastyczna piasta z sześcioma zapadkami zapewnia 5 stopni zazębienia i pozwala pokonywać techniczne podjazdy, a także zapewnia natychmiastową moc podczas wychodzenia z zakrętów. Chcesz pojechać szeroko w swojej konfiguracji do jazdy na zjeździe?
Felgi zasługiwały na połączenie z wysokiej jakości piastami, które dodatkowo poprawiają osiągi lekkiego, niezawodnego zestawu kół. Piasty Frequency mają konstrukcję z 6 zapadkami o niskim oporze, które naprzemiennie stykają się między dwoma zestawami grup po 3 zapadki, aby zapewnić responsywne 5-stopniowe zazębianie piasty.
Wytrzymały nylonowy pasek, który znajduje się pomiędzy obręczą a taśmą do opon bezdętkowych, aby zapobiec wciskaniu się taśmy bezdętkowej w otwory na szprychy i zapewnia gładkie połączenie opony z obręczą. Gładka powierzchnia ułatwia montaż opony, zapobiegając ucieczce powietrza wokół stopki przy każdym wcięciu podczas pompowania. Solid Strip chroni również hermetyczny system przed przebiciem w przypadku złamania szprychy.
Potrzebujesz pewności, że Twoje koła gravelowe zapewnią lekkość, ale nadal wytrzymają całe sezony jazdy? Koła Proterra Light i23 i i25 zapewniają długoterminową niezawodność dzięki zaplotowi na trzy krzyże.
Kolarze na co dzień jeżdżący na oponach 2,3-2,5" często wybierają obręcze z wewnętrzną szerokością obręczy 27 mm ze względu na równowagę między wsparciem ścian bocznych o dużej objętości a lekkością. Idealna rozwiązanie dla trialowców, którzy wolą się wspinać lub zawodników XC, którzy wolą zjeźdzać.
Koła Proterra są ręcznie budowane w naszym zakładzie produkującym koła. Nasz zespół czarodziejów kół łączy, napina i okleja każdą Proterrę z taką samą dbałością o szczegóły, z jaką zapewniają własne koła. To praktyczne podejście pozwala nam śmiało stać za naszymi kołami jako najbardziej niezawodni na rynku.
KOMPATYBILNOŚĆ BEZDĘTKOWA TCS to nasz znormalizowany system obręczy/opony do opon bezdętkowych, zaprojektowany w celu spełnienia międzynarodowych standardów ETRTO i zapewnienia niezrównanej wydajności i niezawodności bezdętkowej. Komponenty TCS zmniejszają wagę, zwiększają przyczepność, praktycznie eliminują przebicia i ugruntowały swoją pozycję jako najbardziej niezawodny dostępny system bezdętkowy. Nasz system TCS obejmuje opony, felgi, taśmy, uszczelniacze i zawory, aby zapewnić kompleksowy pakiet niezrównanej wydajności i niezawodności bezdętkowej. Każda felga Proterra korzysta z naszego systemu TCS (Tubeless Compatible System) i jest dostarczana z zainstalowanym Solid Strip, taśmą do opon bezdętkowych TCS i zaworami z czarnego stopu. Oznacza to, że wszystkie koła Proterra są gotowe na opony bezdętkowe i uszczelniacz zaraz po wyjęciu z pudełka.
Niezawodny stop 6069 Obręcze Proterra są wytłaczane z głównego stopu aluminium 6069 firmy WTB, aby zoptymalizować wytrzymałość, podczas gdy wykończenie kulkowe i trwałe naklejki sprawiają, że Twoje koła wyglądają świeżo. Nasze szeroko zakrojone testy wykazały, że inne stopy z serii 6000 są mniej odporne na uderzenia, podczas gdy sztywniejsze stopy z serii 7000 powodują ostrzejszą jazdę i mają tendencję do zwiększania spłaszczeń. Wszystko to sprawia, że koła WTB Proterra zapewniają zgodność, jakiej oczekujesz podczas pierwszej jazdy, oraz długowieczność, jakiej oczekujesz podczas każdej kolejnej jazdy.
Specyfikacja:
- Liczba otworów: 32
- Materiał: Aluminium 6069
- Rozmiar: 27x29"
- Waga: 1038g
- Piasta: 148x12 mm
- Bębenek: Shimano 12sp Micro Spline
- Tarcza: 6 śrub
- Maksymalne napięcie szprych: 110-120 KgF
- Maksymalna waga: 120kg
- Przeznaczenie: XC/Trial
Uwaga: podana cena to cena za jedną sztukę.
"Firma WTB została założona w hrabstwie Marin w Kalifornii w 1982 roku, napędzana potrzebą stworzenia trwałego i niezawodnego sprzętu do jazdy na rowerze górskim. W tamtych czasach kolarstwo górskie było nowym i rozwijającym się sportem. Oryginalna załoga WTB była urzeczona doświadczeniem jazdy na rowerach na brudnych szlakach i zaczęli tworzyć bardziej wytrzymałe i funkcjonalne komponenty do własnych rowerów. Wkrótce lokalni producenci ram postanowili wyposażyć swoje rowery w wysokiej klasy komponenty WTB."
Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.