Koła Proterra Tough i30 trzymają szlak w ryzach, podczas gdy wszystko inne rozmywa się na obrzeżach. Wzmocnione przez nasze sprawdzone technologie Dual I-Beam, felgi Proterra Tough mają wewnętrzną szerokość 30 mm, aby zapewnić większą objętość opony, jednocześnie zwiększając wsparcie ścian bocznych przy niższym ciśnieniu. Wysokiej jakości uszczelnione łożyska EZO zostały zaprojektowane tak, aby wytrzymać sezony agresywnej jazdy, a responsywna piasta z 6 zapadkami zapewnia zgrabne 5 stopni zazębienia, którego wymagasz podczas pokonywania zakrętów. Wybierz Proterra Tough, gdy potrzebujesz koła, które Cię nie zawiodą.
Felgi zasługiwały na połączenie z wysokiej jakości piastami, które dodatkowo poprawiają osiągi lekkiego, niezawodnego zestawu kół. Piasty Frequency mają konstrukcję z 6 zapadkami o niskim oporze, które naprzemiennie stykają się między dwoma zestawami grup po 3 zapadki, aby zapewnić responsywne 5-stopniowe zazębianie piasty.
Wytrzymały nylonowy pasek, który znajduje się pomiędzy obręczą a taśmą do opon bezdętkowych, aby zapobiec wciskaniu się taśmy bezdętkowej w otwory na szprychy i zapewnia gładkie połączenie opony z obręczą. Gładka powierzchnia ułatwia montaż opony, zapobiegając ucieczce powietrza wokół stopki przy każdym wcięciu podczas pompowania. Solid Strip chroni również hermetyczny system przed przebiciem w przypadku złamania szprychy.
Potrzebujesz pewności, że Twoje koła gravelowe zapewnią lekkość, ale nadal wytrzymają całe sezony jazdy? Koła Proterra Light i23 i i25 zapewniają długoterminową niezawodność dzięki zaplotowi na trzy krzyże.
Rowerzyści enduro na całym świecie przyjęli 30 mm jako podstawowy rozmiar obręczy dla opon o najczęstszych szerokościach 2,4-2,5". Większość opon trailowych i enduro jest teraz zaprojektowana do montażu na obręczach 30 mm, co zoptymalizuje objętość powietrza, wsparcie ścian bocznych i profil opon. Ponieważ XC staje się bardziej agresywne, a firmy oferują szersze opony XC, te lekkie 30-milimetrowe obręcze są również doskonałym wyborem dla rowerzystów XC, dla których pewność jest ważniejsza niż ścinanie gramów.
Koła Proterra są ręcznie budowane w naszym zakładzie produkującym koła. Nasz zespół czarodziejów kół łączy, napina i okleja każdą Proterrę z taką samą dbałością o szczegóły, z jaką zapewniają własne koła. To praktyczne podejście pozwala nam śmiało stać za naszymi kołami jako najbardziej niezawodni na rynku.
KOMPATYBILNOŚĆ BEZDĘTKOWA TCS to nasz znormalizowany system obręczy/opony do opon bezdętkowych, zaprojektowany w celu spełnienia międzynarodowych standardów ETRTO i zapewnienia niezrównanej wydajności i niezawodności bezdętkowej. Komponenty TCS zmniejszają wagę, zwiększają przyczepność, praktycznie eliminują przebicia i ugruntowały swoją pozycję jako najbardziej niezawodny dostępny system bezdętkowy. Nasz system TCS obejmuje opony, felgi, taśmy, uszczelniacze i zawory, aby zapewnić kompleksowy pakiet niezrównanej wydajności i niezawodności bezdętkowej. Każda felga Proterra korzysta z naszego systemu TCS (Tubeless Compatible System) i jest dostarczana z zainstalowanym Solid Strip, taśmą do opon bezdętkowych TCS i zaworami z czarnego stopu. Oznacza to, że wszystkie koła Proterra są gotowe na opony bezdętkowe i uszczelniacz zaraz po wyjęciu z pudełka.
Specyfikacja:
Liczba otworów: 32
Materiał: Aluminium 6069
Rozmiar: 30x29"
Waga: 1129g
Piasta: 148x12 mm
Bębenek: Shimano 11spd
Tarcza: 6 śrub
Maksymalne napięcie szprych: 110-120 KgF
Maksymalna waga: 120kg
Przeznaczenie: Trial/Enduro
Uwaga: podana cena to cena za jedną sztukę.
"Firma WTB została założona w hrabstwie Marin w Kalifornii w 1982 roku, napędzana potrzebą stworzenia trwałego i niezawodnego sprzętu do jazdy na rowerze górskim. W tamtych czasach kolarstwo górskie było nowym i rozwijającym się sportem. Oryginalna załoga WTB była urzeczona doświadczeniem jazdy na rowerach na brudnych szlakach i zaczęli tworzyć bardziej wytrzymałe i funkcjonalne komponenty do własnych rowerów. Wkrótce lokalni producenci ram postanowili wyposażyć swoje rowery w wysokiej klasy komponenty WTB."
Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.
Nowoczesne prowadzenie działalności gospodarczej to mobilność i wykorzystanie wszelkich dostępnych środków transportu. Coraz częściej przedsiębiorcy sięgają po alternatywne rozwiązania i rower staje się najczęstszym wyborem. Z jednej strony to niższe kosz
Każda firma może potraktować zakup roweru - tak elektrycznego jak klasycznego - jako koszt uzyskania przychodu. Innymi słowy rower można odliczyć od podatku i uzyskać zwrot VATu naliczonego. Żadne przepisy nie regulują tutaj jakichkolwiek ograniczeń. Nale
Wydatki związane z eksploatacją roweru w firmie takie jak zakup akcesoriów czy serwis także będą stanowiły koszt prowadzenia działalności gospodarczej.
Szczegóły rozwiązań podatkowych znajdują się TUTAJ
Każdy dostępny w naszej ofercie rower jest możliwy do zakupienia na fakturę VAT.
Twoja opinia pojawi się po akceptacji administratora.
Wystąpił problem podczas dodawania opini.
Nazwa autora musi składać się z conajmniej 4 znaków.
Nie wybrano oceny produktu.
Zbyt krótka reść opinii.
Dziękujemy. Na podany adres e-mail zostanie wysłana informacja jak tylko cena ulegnie zmianie.
Wystąpił problem podczas wysyłania.
Należy wybrać wariant produktu, który chcą Państwo obserwować.
Nieprawidłowy adres email
Dziękujemy. Na podany adres e-mail zostanie wysłana informacja jak tylko dostępność ulegnie zmianie.
Wystąpił problem podczas wysyłania.
Należy wybrać wariant produktu, który chcą Państwo obserwować.
Nieprawidłowy adres email
Administrator został poinformowany o Twojej propozycji