Judge to nasza najbardziej awanturnicza opona przeznaczona na koło napędowe. Klocki środkowe zmieniają się między długimi i szerokimi, aby zapewnić mocną przyczepność hamowania i skuteczność wymaganą od tylnej opony. Solidne zewnętrzne klocki zapewniają wsparcie i wbijają się, abyś był jak przyklejony podczas pokonywania wiraży. Judge ma bardziej płaski profil niż większość innych opon, co ułatwia dotarcie do zewnętrznych klocków podczas pokonywania zakrętów. Judge utrzymuje wszystko w porządku, czy na suchym i luźnym, czy na mokrym i niechlujnym.
Funkcje:
Masywne klocki w każdym obszarze bieżnika dowodzą, że Judge stawia przede wszystkim na przyczepność. Długie, grube klocki pokonują skalisty teren bez uginania się pod dużymi siłami na zakrętach. Każdy klocek ma nacięcię, które zasadniczo podwoją liczbę krawędzi stykających się ze szlakiem.
Boczny łuk bieżnika Judge jest bardziej płaski niż w przypadku większości opon, co powoduje, że boczne klocki zazębiają się szybciej podczas pokonywania zakrętów w porównaniu z oponą o zaokrąglonym profilu. Dzięki temu boczne klocki szybciej i głębiej wbijają się w teren, co poprawia przyczepność na zakrętach na luźnych trasach bez pochylenia koła.
Judge posiada szerokie, blokowe klocki, które maksymalizują przyczepność podczas hamowania i poprawiają żywotność opony. Boczne klocki wystają poza boczną ścianę opony, chroniąc ją przed przecięciami podczas kierowania tyłem. Sugerujemy połączenie Judge jako opony tylnej z Verdict 2.5 lub Vigilante 2.5 z przodu.
TCS (Tubeless Compatible System) to znormalizowany system bezdętkowy WTB. Opony te mają bezdętkowy karkas TCS, który prawie eliminuje przebicia i pozwala na obniżenie ciśnienia w oponach, aby poprawić przyczepność i komfort w porównaniu z tradycyjną oponą dętkową.
TRITEC TriTec łączy trzy różne mieszanki gumy, aby zapewnić różne poziomy przyczepności, wsparcia i trwałości w zależności od ich umieszczenia w bieżniku. Guma o wysokiej twardości stanowi podstawę dla całego wzoru bieżnika, a nawet sięga nieco do podstawy każdego klocka, zapewniając dodatkowe wsparcie pod bardziej miękkimi mieszankami użytymi w pozostałej części każdego klocka. Środkowe klocki są wykonane z mieszanki o średniej twardości, która zapewnia przyczepność i trwałość bez poświęcania wydajności toczenia, podczas gdy zewnętrzne klocki są wykonane z najbardziej miękkiej mieszanki, która zapewnia maksymalną przyczepność i powolne odbicie.
TOUGH Dwie pełne warstwy karkasu rozciągają się od stopki do stopki, aby powierzchnia opony była bardziej odporna na przebicia. Zastosowanie dwóch warstw osłony zapewnia również dodatkowe wsparcie ścian bocznych podczas pokonywania zakrętów i pozwala rowerzystom doświadczyć zwiększonej przyczepności dzięki niższym ciśnieniom, niż byłoby to możliwe w przypadku cieńszych, jednowarstwowych osłon. Opony TCS Tough to pewny wybór dla rowerzystów agresywnych, enduro, grawitacyjnych i e-bike’ów, którzy chcą uzyskać maksymalny spokój na szlaku. Niektórzy raiderzy mogą zdecydować się na oponę TCS Tough z tyłu, jednocześnie decydując się na korzyści związane z obniżeniem masy jednowarstwowej opony TCS Light z przodu.
Zaleca się sprawdzanie cisnienia w oponach przed każdą jazdą. WTB zaleca następujące ciśnienie: 35 - 65 PSI (2,4 - 4,5 bar)
Specyfikacja:
Rozmiar: 29x2.4
Waga: 1295g
Poziom: TCS Tough High Grip
Oplot: Podwójne 60 TPI
Technologie: Tritec
Zastosowanie: Enduro
Nawierzchnia: Wilgotna - sucha, luźna, kamienista
Optymalna szerokość obręczy wewnątrz: 25-35 mm
"Firma WTB została założona w hrabstwie Marin w Kalifornii w 1982 roku, napędzana potrzebą stworzenia trwałego i niezawodnego sprzętu do jazdy na rowerze górskim. W tamtych czasach kolarstwo górskie było nowym i rozwijającym się sportem. Oryginalna załoga WTB była urzeczona doświadczeniem jazdy na rowerach na brudnych szlakach i zaczęli tworzyć bardziej wytrzymałe i funkcjonalne komponenty do własnych rowerów. Wkrótce lokalni producenci ram postanowili wyposażyć swoje rowery w wysokiej klasy komponenty WTB."
Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.
Nowoczesne prowadzenie działalności gospodarczej to mobilność i wykorzystanie wszelkich dostępnych środków transportu. Coraz częściej przedsiębiorcy sięgają po alternatywne rozwiązania i rower staje się najczęstszym wyborem. Z jednej strony to niższe kosz
Każda firma może potraktować zakup roweru - tak elektrycznego jak klasycznego - jako koszt uzyskania przychodu. Innymi słowy rower można odliczyć od podatku i uzyskać zwrot VATu naliczonego. Żadne przepisy nie regulują tutaj jakichkolwiek ograniczeń. Nale
Wydatki związane z eksploatacją roweru w firmie takie jak zakup akcesoriów czy serwis także będą stanowiły koszt prowadzenia działalności gospodarczej.
Szczegóły rozwiązań podatkowych znajdują się TUTAJ
Każdy dostępny w naszej ofercie rower jest możliwy do zakupienia na fakturę VAT.
Twoja opinia pojawi się po akceptacji administratora.
Wystąpił problem podczas dodawania opini.
Nazwa autora musi składać się z conajmniej 4 znaków.
Nie wybrano oceny produktu.
Zbyt krótka reść opinii.
Dziękujemy. Na podany adres e-mail zostanie wysłana informacja jak tylko cena ulegnie zmianie.
Wystąpił problem podczas wysyłania.
Należy wybrać wariant produktu, który chcą Państwo obserwować.
Nieprawidłowy adres email
Dziękujemy. Na podany adres e-mail zostanie wysłana informacja jak tylko dostępność ulegnie zmianie.
Wystąpił problem podczas wysyłania.
Należy wybrać wariant produktu, który chcą Państwo obserwować.
Nieprawidłowy adres email
Administrator został poinformowany o Twojej propozycji