533 403 405
Sklep Internetowy:605 515 185, 34 307-04-56
Sklep stacjonarny531 551 140
Serwis:733 321 109
sklep@erowery.pl
ul. Sobieskiego 5, 42-217 Częstochowa
Opona rowerowa MTB WTB Judge TCS THG TriTec 29x2.4
Cena: 296,00 PLN 230,88 PLN PLN
Najniższa cena z 30 dni: 230,88 PLN
Kupując na firmę odliczysz VAT
Cena netto: 187,71 PLN
Kod produktu: 80144
Wysyłka od
10,00 PLN
carrier
dodaj do koszyka zapytaj o dostępność
Czas realizacji: 3-6 dni
Sprawdź system ratalny
Promocja

Opona rowerowa MTB WTB Judge TCS THG TriTec 29x2.4

Judge to nasza najbardziej awanturnicza opona przeznaczona na koło napędowe. Klocki środkowe zmieniają się między długimi i szerokimi, aby zapewnić mocną przyczepność hamowania i skuteczność wymaganą od tylnej opony. Solidne zewnętrzne klocki zapewniają wsparcie i wbijają się, abyś był jak przyklejony podczas pokonywania wiraży. Judge ma bardziej płaski profil niż większość innych opon, co ułatwia dotarcie do zewnętrznych klocków podczas pokonywania zakrętów. Judge utrzymuje wszystko w porządku, czy na suchym i luźnym, czy na mokrym i niechlujnym.




Funkcje:

  • Masywne klocki w każdym obszarze bieżnika dowodzą, że Judge stawia przede wszystkim na przyczepność. Długie, grube klocki pokonują skalisty teren bez uginania się pod dużymi siłami na zakrętach. Każdy klocek ma nacięcię, które zasadniczo podwoją liczbę krawędzi stykających się ze szlakiem.
  • Boczny łuk bieżnika Judge  jest bardziej płaski niż w przypadku większości opon, co powoduje, że boczne klocki zazębiają się szybciej podczas pokonywania zakrętów w porównaniu z oponą o zaokrąglonym profilu. Dzięki temu boczne klocki szybciej i głębiej wbijają się w teren, co poprawia przyczepność na zakrętach na luźnych trasach bez pochylenia koła.
  • Judge posiada szerokie, blokowe klocki, które maksymalizują przyczepność podczas hamowania i poprawiają żywotność opony. Boczne klocki wystają poza boczną ścianę opony, chroniąc ją przed przecięciami podczas kierowania tyłem. Sugerujemy połączenie Judge  jako opony tylnej z Verdict 2.5 lub Vigilante 2.5 z przodu.
  • TCS (Tubeless Compatible System) to znormalizowany system bezdętkowy WTB. Opony te mają bezdętkowy karkas TCS, który prawie eliminuje przebicia i pozwala na obniżenie ciśnienia w oponach, aby poprawić przyczepność i komfort w porównaniu z tradycyjną oponą dętkową.

TRITEC
TriTec łączy trzy różne mieszanki gumy, aby zapewnić różne poziomy przyczepności, wsparcia i trwałości w zależności od ich umieszczenia w bieżniku. Guma o wysokiej twardości stanowi podstawę dla całego wzoru bieżnika, a nawet sięga nieco do podstawy każdego klocka, zapewniając dodatkowe wsparcie pod bardziej miękkimi mieszankami użytymi w pozostałej części każdego klocka. Środkowe klocki są wykonane z mieszanki o średniej twardości, która zapewnia przyczepność i trwałość bez poświęcania wydajności toczenia, podczas gdy zewnętrzne klocki są wykonane z najbardziej miękkiej mieszanki, która zapewnia maksymalną przyczepność i powolne odbicie.

TOUGH
Dwie pełne warstwy karkasu rozciągają się od stopki do stopki, aby powierzchnia opony była bardziej odporna na przebicia. Zastosowanie dwóch warstw osłony zapewnia również dodatkowe wsparcie ścian bocznych podczas pokonywania zakrętów i pozwala rowerzystom doświadczyć zwiększonej przyczepności dzięki niższym ciśnieniom, niż byłoby to możliwe w przypadku cieńszych, jednowarstwowych osłon. Opony TCS Tough to pewny wybór dla rowerzystów agresywnych, enduro, grawitacyjnych i e-bike’ów, którzy chcą uzyskać maksymalny spokój na szlaku. Niektórzy raiderzy mogą zdecydować się na oponę TCS Tough z tyłu, jednocześnie decydując się na korzyści związane z obniżeniem masy jednowarstwowej opony TCS Light z przodu.

Zaleca się sprawdzanie cisnienia w oponach przed każdą jazdą. WTB zaleca następujące ciśnienie: 35 - 65 PSI (2,4 - 4,5 bar)

Specyfikacja:

  • Rozmiar: 29x2.4
  • Waga: 1295g
  • Poziom: TCS Tough High Grip
  • Oplot: Podwójne 60 TPI
  • Technologie: Tritec
  • Zastosowanie: Enduro
  • Nawierzchnia: Wilgotna - sucha, luźna, kamienista
  • Optymalna szerokość obręczy wewnątrz: 25-35 mm

93834.png"Firma WTB została założona w hrabstwie Marin w Kalifornii w 1982 roku, napędzana potrzebą stworzenia trwałego i niezawodnego sprzętu do jazdy na rowerze górskim. W tamtych czasach kolarstwo górskie było nowym i rozwijającym się sportem. Oryginalna załoga WTB była urzeczona doświadczeniem jazdy na rowerach na brudnych szlakach i zaczęli tworzyć bardziej wytrzymałe i funkcjonalne komponenty do własnych rowerów. Wkrótce lokalni producenci ram postanowili wyposażyć swoje rowery w wysokiej klasy komponenty WTB."



Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.

120839.png


Dane do przelewów

KM-Sport Krzysztof Mermer
ul. Sobieskiego 5
42-200 Częstochowa
Santander Polska S.A
35 1090 1795 0000 0001 5721 9406