Widoczne zewnętrzne wypusty wgryzają się w wiraże łatwo pozbywając się błota, a ciasno rozmieszczone klocki korony bieżnika tworzą szybką i zarazem elastyczną dostosowaną do każdych warunków. Ponadto, klocki ponacinane w różnych kierunkach pozwalają oponie pokonywać techniczne podjazdy i wiraże, a zoptymalizowana waga sprawdza się doskonale w każdych warunkach pogodowych, na nawierzchniach suchych i mokrych, ubitych i gliniastych. Nieograniczona trakcja, większa pewność oraz wszechstronność opony sprawia, że RANGER gotowa jest sprostać każdemu wyzwaniu. Gotowa na szlak, odpowiednia do bikepackingu… dla opony Ranger nie ma rzeczy niemożliwych.
Funkcje:
Nacięcia na klockach w różnych kierunkach zapewniają lepszą przyczepność, niezależnie od tego, czy pedałujesz, hamujesz, czy pokonujesz zakręty. nacięcia poprawiają również przyczepność na mokrych skałach i korzeniach, zwiększając ilość krawędzi roboczych na każdym klocku stykającym się ze szlakiem.
Znaczne odstępy między klockami zapewniają miejsce, w którym błoto może wyrzucać się z opony, zamiast przyczepiać się do bieżnika. Otwarte odstępy sprawiają, że klocki zawsze mają kontakt ze szlakiem, a nie są pokryte lepkim błotem.
Mnóstwo krótkich klocków pozwala Rangerowi zapewnić porównywalną przyczepność jak innym oponom, ale bez oporów toczenia charakterystycznych dla opon z masywnymi klockami. To sprawia, że Ranger to doskonały wybór opon do XC lub jazdy po szlakach.
Zaleca się sprawdzanie cisnienia w oponach przed każdą jazdą. WTB zaleca następujące ciśnienie: 35 - 65 PSI (2,4 - 4,5 bar)
Specyfikacja:
Rozmiar: 54-622
Mieszanka: DNA
Oplot: 30 TPI
Poziom: Comp
Waga: 881 g
Typ: Drutowa
Zastosowanie: XC, Trail
Nawierzchnia: Wilgotna, ubita, piaszczysta
Optymalna szerokość obręczy wewnątrz: 25-35 mm
"Firma WTB została założona w hrabstwie Marin w Kalifornii w 1982 roku, napędzana potrzebą stworzenia trwałego i niezawodnego sprzętu do jazdy na rowerze górskim. W tamtych czasach kolarstwo górskie było nowym i rozwijającym się sportem. Oryginalna załoga WTB była urzeczona doświadczeniem jazdy na rowerach na brudnych szlakach i zaczęli tworzyć bardziej wytrzymałe i funkcjonalne komponenty do własnych rowerów. Wkrótce lokalni producenci ram postanowili wyposażyć swoje rowery w wysokiej klasy komponenty WTB."
Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.
Nowoczesne prowadzenie działalności gospodarczej to mobilność i wykorzystanie wszelkich dostępnych środków transportu. Coraz częściej przedsiębiorcy sięgają po alternatywne rozwiązania i rower staje się najczęstszym wyborem. Z jednej strony to niższe kosz
Każda firma może potraktować zakup roweru - tak elektrycznego jak klasycznego - jako koszt uzyskania przychodu. Innymi słowy rower można odliczyć od podatku i uzyskać zwrot VATu naliczonego. Żadne przepisy nie regulują tutaj jakichkolwiek ograniczeń. Nale
Wydatki związane z eksploatacją roweru w firmie takie jak zakup akcesoriów czy serwis także będą stanowiły koszt prowadzenia działalności gospodarczej.
Szczegóły rozwiązań podatkowych znajdują się TUTAJ
Każdy dostępny w naszej ofercie rower jest możliwy do zakupienia na fakturę VAT.
Twoja opinia pojawi się po akceptacji administratora.
Wystąpił problem podczas dodawania opini.
Nazwa autora musi składać się z conajmniej 4 znaków.
Nie wybrano oceny produktu.
Zbyt krótka reść opinii.
Dziękujemy. Na podany adres e-mail zostanie wysłana informacja jak tylko cena ulegnie zmianie.
Wystąpił problem podczas wysyłania.
Należy wybrać wariant produktu, który chcą Państwo obserwować.
Nieprawidłowy adres email
Dziękujemy. Na podany adres e-mail zostanie wysłana informacja jak tylko dostępność ulegnie zmianie.
Wystąpił problem podczas wysyłania.
Należy wybrać wariant produktu, który chcą Państwo obserwować.
Nieprawidłowy adres email
Administrator został poinformowany o Twojej propozycji