Szukasz opony typu „ustaw i zapomnij”? Poznaj Rangera 2.8/3.0. Ciasno rozmieszczone środkowe klocki nadają tempo, a otwarte zewnętrzne klocki z łatwością pożerają zakręty i zrzucają błoto. Dopełnieniem pakietu są wielokierunkowe nacięcia, dzięki którym Ranger będzie trzymał się technicznych podjazdów i szybkich zakrętów. Jego pojemna obudowa zwiększa pewność kierowcy, ponieważ dopasowuje się do szlaku i zwiększa przyczepność. Ranger 2.8/3.0 jest przystosowany do jazdy na szlakach i zatwierdzony przez bikepacking.
FUNKCJE
Bieżnik Ranger 2.8/3.0 o dużej objętości jest pokryty małymi, krótkimi klockami, aby zapewnić przyczepność opon z klockami, ale bez zwiększonego oporu toczenia, który towarzyszy bardziej masywnym klockom. To sprawia, że Ranger 2.8/3.0 to doskonały wybór do jazdy po szlakach lub do bikepackingu.
Nacięcia na gałkach w różnych kierunkach zapewniają lepszą przyczepność, niezależnie od tego, czy pedałujesz, hamujesz, czy pokonujesz zakręty. Nacięcia poprawiają również przyczepność na mokrych skałach i korzeniach, zwiększając ilość krawędzi roboczych na każdym klocku stykającym się ze szlakiem.
Znaczne odstępy między klockami zapewniają miejsce, w którym błoto może wyrzucać się z opony, zamiast przyczepiać się do niej. Otwarte odstępy sprawiają, że klocki zawsze mają kontakt ze szlakiem, a nie są pokryte lepkim błotem.
TCS (Tubeless Compatible System) to znormalizowany system bezdętkowy WTB. Opony te mają bezdętkowy karkas TCS, który prawie eliminuje przebicia i pozwala na obniżenie ciśnienia w oponach, aby poprawić przyczepność i komfort w porównaniu z tradycyjną oponą dętkową.
TCS Light Cassing Jedna warstwa elastycznego oplotu dostosowująca się do terenu, aby zapewnić maksimum wydajności, wyjątkowa niezawodność i niska masa rotująca.
DUAL DNA COMPOUND Dual DNA to idealne połączenie wydajności, przyczepności i trwałość. Bieżnik środkowy ma twardsza mieszankę gumy, która zapewnia szybsze toczenie i zwiększoną wytrzymałość, podczas gdy boczne ścianki wykonane są z bardziej miękkiej, wolniej odbijającej się gumy co poprawia kontrolę i przyczepność.
Konfiguracja: LIGHT FAST ROLLING Twardsza, szybka i wydajna mieszanka bieżnika na linii środkowej opony. Boki oraz boczne klocki opony powleczone miękką mieszanką zaprojektowaną aby być zgodnym, a jednocześnie godnym szlaku.
SG2 Jednowarstwowe opony górskie TCS Light są dostępne z ochroną przed przebiciem SG2. SG2 to lekka nylonowa warstwa, która chroni wszystkie obszary opony z dodatkowym poziomem ochrony przed przebiciami. Technologia Bead-to-bead SG2 poprawia również stabilność ściany bocznej i ogólne wsparcie opony bez dodatkowego ciężaru karkasu Tough (dwuwarstwowego). Płaskie włókna nylonowe w SG2 zmniejszają ilość gumy potrzebną do wypełnienia szczelin między włóknami w porównaniu z tradycyjnymi warstwami ochronnymi z okrągłymi włóknami. Zwiększony stosunek włókien do gumy zwiększa odporność na przebicie, jednocześnie zmniejszając wagę i poprawiając elastyczność w porównaniu z naszyą osłoną Tough. Niezależne testy laboratoryjne wykazały, że Bead-to-bead SG2 zapewnia o 80% lepszą ochronę ściany bocznej niż tradycyjne opony jednowarstwowe bez SG2.
Zaleca się sprawdzanie cisnienia w oponach przed każdą jazdą. WTB zaleca następujące ciśnienie: 35 - 65 PSI (2,4 - 4,5 bar)
Specyfikacja:
Rozmiar: 27.5x2.8
Mieszanka: Dual DNA
Oplot: 60 TPI
Poziom: TCS Light Fast Rolling
Waga: 888 g
Typ: TCS
Wzmocnienie: SG2
Zastosowanie: Bikepacking, Trail
Nawierzchnia: Zniszczony asfalt, brudna, luźna na twardym, mokra
Optymalna szerokość obręczy wewnątrz: 25-35 mm
"Firma WTB została założona w hrabstwie Marin w Kalifornii w 1982 roku, napędzana potrzebą stworzenia trwałego i niezawodnego sprzętu do jazdy na rowerze górskim. W tamtych czasach kolarstwo górskie było nowym i rozwijającym się sportem. Oryginalna załoga WTB była urzeczona doświadczeniem jazdy na rowerach na brudnych szlakach i zaczęli tworzyć bardziej wytrzymałe i funkcjonalne komponenty do własnych rowerów. Wkrótce lokalni producenci ram postanowili wyposażyć swoje rowery w wysokiej klasy komponenty WTB."
Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.
Nowoczesne prowadzenie działalności gospodarczej to mobilność i wykorzystanie wszelkich dostępnych środków transportu. Coraz częściej przedsiębiorcy sięgają po alternatywne rozwiązania i rower staje się najczęstszym wyborem. Z jednej strony to niższe kosz
Każda firma może potraktować zakup roweru - tak elektrycznego jak klasycznego - jako koszt uzyskania przychodu. Innymi słowy rower można odliczyć od podatku i uzyskać zwrot VATu naliczonego. Żadne przepisy nie regulują tutaj jakichkolwiek ograniczeń. Nale
Wydatki związane z eksploatacją roweru w firmie takie jak zakup akcesoriów czy serwis także będą stanowiły koszt prowadzenia działalności gospodarczej.
Szczegóły rozwiązań podatkowych znajdują się TUTAJ
Każdy dostępny w naszej ofercie rower jest możliwy do zakupienia na fakturę VAT.
Twoja opinia pojawi się po akceptacji administratora.
Wystąpił problem podczas dodawania opini.
Nazwa autora musi składać się z conajmniej 4 znaków.
Nie wybrano oceny produktu.
Zbyt krótka reść opinii.
Dziękujemy. Na podany adres e-mail zostanie wysłana informacja jak tylko cena ulegnie zmianie.
Wystąpił problem podczas wysyłania.
Należy wybrać wariant produktu, który chcą Państwo obserwować.
Nieprawidłowy adres email
Dziękujemy. Na podany adres e-mail zostanie wysłana informacja jak tylko dostępność ulegnie zmianie.
Wystąpił problem podczas wysyłania.
Należy wybrać wariant produktu, który chcą Państwo obserwować.
Nieprawidłowy adres email
Administrator został poinformowany o Twojej propozycji