Opona rowerowa MTB WTB Ranger TCS LFR SG2 TAN 29x2.25
Widoczne zewnętrzne wypusty wgryzają się w wiraże łatwo pozbywając się błota, a ciasno rozmieszczone klocki korony bieżnika tworzą szybką i zarazem elastyczną dostosowaną do każdych warunków. Ponadto, klocki ponacinane w różnych kierunkach pozwalają oponie pokonywać techniczne podjazdy i wiraże, a zoptymalizowana waga sprawdza się doskonale w każdych warunkach pogodowych, na nawierzchniach suchych i mokrych, ubitych i gliniastych. Nieograniczona trakcja, większa pewność oraz wszechstronność opony sprawia, że RANGER gotowa jest sprostać każdemu wyzwaniu. Gotowa na szlak, odpowiednia do bikepackingu… dla opony Ranger nie ma rzeczy niemożliwych.
Funkcje:
Nacięcia na klockach w różnych kierunkach zapewniają lepszą przyczepność, niezależnie od tego, czy pedałujesz, hamujesz, czy pokonujesz zakręty. nacięcia poprawiają również przyczepność na mokrych skałach i korzeniach, zwiększając ilość krawędzi roboczych na każdym klocku stykającym się ze szlakiem.
Znaczne odstępy między klockami zapewniają miejsce, w którym błoto może wyrzucać się z opony, zamiast przyczepiać się do bieżnika. Otwarte odstępy sprawiają, że klocki zawsze mają kontakt ze szlakiem, a nie są pokryte lepkim błotem.
Mnóstwo krótkich klocków pozwala Rangerowi zapewnić porównywalną przyczepność jak innym oponom, ale bez oporów toczenia charakterystycznych dla opon z masywnymi klockami. To sprawia, że Ranger to doskonały wybór opon do XC lub jazdy po szlakach.
TCS (Tubeless Compatible System) to znormalizowany system bezdętkowy WTB. Opony te mają bezdętkowy karkas TCS, który prawie eliminuje przebicia i pozwala na obniżenie ciśnienia w oponach, aby poprawić przyczepność i komfort w porównaniu z tradycyjną oponą dętkową.
TCS Light Cassing Jedna warstwa elastycznego oplotu dostosowująca się do terenu, aby zapewnić maksimum wydajności, wyjątkowa niezawodność i niska masa rotująca. DUAL DNA COMPOUND Dual DNA to idealne połączenie wydajności, przyczepności i trwałość. Bieżnik środkowy ma twardsza mieszankę gumy, która zapewnia szybsze toczenie i zwiększoną wytrzymałość, podczas gdy boczne ścianki wykonane są z bardziej miękkiej, wolniej odbijającej się gumy co poprawia kontrolę i przyczepność.
Konfiguracja: LIGHT FAST ROLLING Twardsza, szybka i wydajna mieszanka bieżnika na linii środkowej opony. Boki oraz boczne klocki opony powleczone miękką mieszanką zaprojektowaną aby być zgodnym, a jednocześnie godnym szlaku.
SG2 Jednowarstwowe opony górskie TCS Light są dostępne z ochroną przed przebiciem SG2. SG2 to lekka nylonowa warstwa, która chroni wszystkie obszary opony z dodatkowym poziomem ochrony przed przebiciami. Technologia Bead-to-bead SG2 poprawia również stabilność ściany bocznej i ogólne wsparcie opony bez dodatkowego ciężaru karkasu Tough (dwuwarstwowego). Płaskie włókna nylonowe w SG2 zmniejszają ilość gumy potrzebną do wypełnienia szczelin między włóknami w porównaniu z tradycyjnymi warstwami ochronnymi z okrągłymi włóknami. Zwiększony stosunek włókien do gumy zwiększa odporność na przebicie, jednocześnie zmniejszając wagę i poprawiając elastyczność w porównaniu z naszyą osłoną Tough. Niezależne testy laboratoryjne wykazały, że Bead-to-bead SG2 zapewnia o 80% lepszą ochronę ściany bocznej niż tradycyjne opony jednowarstwowe bez SG2.
Zaleca się sprawdzanie cisnienia w oponach przed każdą jazdą. WTB zaleca następujące ciśnienie: 35 - 65 PSI (2,4 - 4,5 bar)
Specyfikacja:
Rozmiar: 54-622
Mieszanka: Dual DNA
Oplot: 60 TPI
Poziom: TCS Light Fast Rolling
Waga: 782 g
Typ: TCS
Wzmocnienie: SG2
Zastosowanie: XC, Trail
Nawierzchnia: Wilgotna, ubita, piaszczysta
Optymalna szerokość obręczy wewnątrz: 25-35 mm
"Firma WTB została założona w hrabstwie Marin w Kalifornii w 1982 roku, napędzana potrzebą stworzenia trwałego i niezawodnego sprzętu do jazdy na rowerze górskim. W tamtych czasach kolarstwo górskie było nowym i rozwijającym się sportem. Oryginalna załoga WTB była urzeczona doświadczeniem jazdy na rowerach na brudnych szlakach i zaczęli tworzyć bardziej wytrzymałe i funkcjonalne komponenty do własnych rowerów. Wkrótce lokalni producenci ram postanowili wyposażyć swoje rowery w wysokiej klasy komponenty WTB."
Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.
Nowoczesne prowadzenie działalności gospodarczej to mobilność i wykorzystanie wszelkich dostępnych środków transportu. Coraz częściej przedsiębiorcy sięgają po alternatywne rozwiązania i rower staje się najczęstszym wyborem. Z jednej strony to niższe kosz
Każda firma może potraktować zakup roweru - tak elektrycznego jak klasycznego - jako koszt uzyskania przychodu. Innymi słowy rower można odliczyć od podatku i uzyskać zwrot VATu naliczonego. Żadne przepisy nie regulują tutaj jakichkolwiek ograniczeń. Nale
Wydatki związane z eksploatacją roweru w firmie takie jak zakup akcesoriów czy serwis także będą stanowiły koszt prowadzenia działalności gospodarczej.
Szczegóły rozwiązań podatkowych znajdują się TUTAJ
Każdy dostępny w naszej ofercie rower jest możliwy do zakupienia na fakturę VAT.
Twoja opinia pojawi się po akceptacji administratora.
Wystąpił problem podczas dodawania opini.
Nazwa autora musi składać się z conajmniej 4 znaków.
Nie wybrano oceny produktu.
Zbyt krótka reść opinii.
Dziękujemy. Na podany adres e-mail zostanie wysłana informacja jak tylko cena ulegnie zmianie.
Wystąpił problem podczas wysyłania.
Należy wybrać wariant produktu, który chcą Państwo obserwować.
Nieprawidłowy adres email
Dziękujemy. Na podany adres e-mail zostanie wysłana informacja jak tylko dostępność ulegnie zmianie.
Wystąpił problem podczas wysyłania.
Należy wybrać wariant produktu, który chcą Państwo obserwować.
Nieprawidłowy adres email
Administrator został poinformowany o Twojej propozycji