533 403 405
Sklep Internetowy:605 515 185, 34 307-04-56
Sklep stacjonarny531 551 140
Serwis:733 321 109
sklep@erowery.pl
ul. Sobieskiego 5, 42-217 Częstochowa
Opona rowerowa MTB WTB Trail Boss LFR TriTec SG2 29x2.4
Cena: 272,00 PLN 212,16 PLN PLN
Najniższa cena z 30 dni: 212,16 PLN
Kupując na firmę odliczysz VAT
Cena netto: 172,49 PLN
Kod produktu: 80185
Wysyłka od
10,00 PLN
carrier
dodaj do koszyka zapytaj o dostępność
Czas realizacji: 3-6 dni
Sprawdź system ratalny
Promocja

Opona rowerowa MTB WTB Trail Boss LFR TriTec SG2 29x2.4

Ta prawdziwie wszechstronna opona czuje się jak w domu na lokalnym singletracku. Jego spójny, blokowy bieżnik minimalizuje opór toczenia, dopóki nie naciśniesz hamulców i nie pozwolisz klockom wykonać swojej pracy. Połącz go z Vigilante 2.3 z przodu, aby uzyskać doskonałą kombinację na szlaku. Szukasz tego sprawdzonego wzoru bieżnika o większej szerokości i zaktualizowanym designie? Sprawdź Trail Boss 2.4/2.6.



Funkcje:

  • Niektóre opony są semi slikami i są szybkie, podczas gdy inne są masywne i wgryzają się w ziemię. Trail Boss to coś pomiędzy, została zaprojektowana jako opona na średni teren. Ciasne zgrupowanie środkowych klocków  zmniejsza opór toczenia co nie przeszkadza im się zagłębiać podczas hamowania. Wysokie zewnętrzne klocki  zapewniają przyczepność w najwcześniejszych fazach pokonywania zakrętów.
  • Klocki środkowe są nacięte w kierunku, który poprawia przyczepność przy przyspieszaniu i hamowaniu, zwiększając ilość krawędzi roboczych, które wgryzają się w szlak, gdy wciskasz pedały lub wciskasz hamulce. Zewnętrzne klocki mają nacięcia, które biegną równolegle do opony, aby zapewnić lepszą przyczepność na zakrętach.
  • Trail Boss 2.25 ma nacięte klocki, które maksymalizują przyczepność podczas hamowania, a ich stosunkowo ciasne odstępy poprawiają żywotność tylnej opony, zwiększając całkowitą powierzchnię przeciwdziałając silnym siłom hamowania. Większe, boczne klocki wystają poza boczną ścianę opony, chroniąc ją przed przecięciami podczas kierowania tyłem. Sugerujemy połączenie Trail Boss 2.25 z Vigilante 2.3 z przodu.
  • TCS (Tubeless Compatible System) to znormalizowany system bezdętkowy WTB. Opony te mają bezdętkowy karkas TCS, który prawie eliminuje przebicia i pozwala na obniżenie ciśnienia w oponach, aby poprawić przyczepność i komfort w porównaniu z tradycyjną oponą dętkową.

TRITEC
TriTec łączy trzy różne mieszanki gumy, aby zapewnić różne poziomy przyczepności, wsparcia i trwałości w zależności od ich umieszczenia w bieżniku. Guma o wysokiej twardości stanowi podstawę dla całego wzoru bieżnika, a nawet sięga nieco do podstawy każdego klocka, zapewniając dodatkowe wsparcie pod bardziej miękkimi mieszankami użytymi w pozostałej części każdego klocka. Środkowe klocki są wykonane z mieszanki o średniej twardości, która zapewnia przyczepność i trwałość bez poświęcania wydajności toczenia, podczas gdy zewnętrzne klocki są wykonane z najbardziej miękkiej mieszanki, która zapewnia maksymalną przyczepność i powolne odbicie.

TCS Light Cassing
Jedna warstwa elastycznego oplotu dostosowująca się do terenu, aby zapewnić maksimum wydajności, wyjątkowa niezawodność i niska masa rotująca.

Konfiguracja: LIGHT FAST ROLLING
Twardsza, szybka i wydajna mieszanka bieżnika na linii środkowej opony. Boki oraz boczne klocki opony powleczone miękką mieszanką zaprojektowaną aby być zgodnym, a jednocześnie godnym szlaku.

SG2
Jednowarstwowe opony górskie TCS Light są dostępne z ochroną przed przebiciem SG2. SG2 to lekka nylonowa warstwa, która chroni wszystkie obszary opony z dodatkowym poziomem ochrony przed przebiciami. Technologia Bead-to-bead SG2 poprawia również stabilność ściany bocznej i ogólne wsparcie opony bez dodatkowego ciężaru karkasu Tough (dwuwarstwowego). Płaskie włókna nylonowe w SG2 zmniejszają ilość gumy potrzebną do wypełnienia szczelin między włóknami w porównaniu z tradycyjnymi warstwami ochronnymi z okrągłymi włóknami. Zwiększony stosunek włókien do gumy zwiększa odporność na przebicie, jednocześnie zmniejszając wagę i poprawiając elastyczność w porównaniu z naszyą osłoną Tough. Niezależne testy laboratoryjne wykazały, że Bead-to-bead SG2 zapewnia o 80% lepszą ochronę ściany bocznej niż tradycyjne opony jednowarstwowe bez SG2.

Optymalna szerokość obręczy wewnątrz: 20-25 mm

Zaleca się sprawdzanie cisnienia w oponach przed każdą jazdą. WTB zaleca następujące ciśnienie: 35 - 65 PSI (2,4 - 4,5 bar)

Specyfikacja:

  • Rozmiar: 29x2.4
  • Mieszanka: TriTec
  • Oplot: 60 TPI
  • Poziom: TCS Light Fast Rolling
  • Waga: 972 gram
  • Typ: TCS
  • Wzmocnienie: SG2
  • Zastosowanie: Trail, Enduro
  • Nawierzchnia: Luźna na twardym, brudna, kamienista

93834.png"Firma WTB została założona w hrabstwie Marin w Kalifornii w 1982 roku, napędzana potrzebą stworzenia trwałego i niezawodnego sprzętu do jazdy na rowerze górskim. W tamtych czasach kolarstwo górskie było nowym i rozwijającym się sportem. Oryginalna załoga WTB była urzeczona doświadczeniem jazdy na rowerach na brudnych szlakach i zaczęli tworzyć bardziej wytrzymałe i funkcjonalne komponenty do własnych rowerów. Wkrótce lokalni producenci ram postanowili wyposażyć swoje rowery w wysokiej klasy komponenty WTB."



Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.

120839.png


Dane do przelewów

KM-Sport Krzysztof Mermer
ul. Sobieskiego 5
42-200 Częstochowa
Santander Polska S.A
35 1090 1795 0000 0001 5721 9406