VERDICT to nasza najbardziej agresywna opona przeznaczona do przodu. Gdy trakcja jest dla nas ważniejsza niż efektywność toczenia. Szerokie ponacinane klocki zapewniają przyczepność na luźnym terenie a otwarte przestrzenie pomiędzy klockami zapewniają doskonałe oczyszczanie się z błota.
Funkcje:
Linia środkowa, strefa przejściowa i zewnętrzny bieżnik... wszystkie obszary mają masywne klocki. Wysokie gałki, które kopią głęboko, o długości, która wytrzymuje mocne hamowanie i grubych, wspierających podstawach, które nie wyginają się bez względu na to, jak mocno je wciskasz. Wydaj werdykt i zapomnij o czasach mycia przednich opon.
Bieżniki Verdict zostały zaktualizowane o ulepszone kształty klocków i nacięć, aby zapobiec ich zginaniu i zwiększyć wsparcie na zakrętach, jednocześnie wydłużając żywotność bieżnika. Głębokość nacięć została zmniejszona na najbardziej zewnętrznych klocków, aby poprawić wsparcie bez poświęcania przyczepności na mokrych korzeniach i skałach. Profil bieżnika został również zaktualizowany, aby poprawić przewidywalność podczas pokonywania zakrętów i zapewnić płynniejsze przejście od linii środkowej do bocznych klocków.
Ciągle otwarty kanał między klockami pośrednimi i bocznymi zapewnia oddzielne strefy doskonałej przyczepności podczas hamowania i na zakrętach. Duża otwarta przestrzeń między wszystkimi klockami pozwala bieżnikowi kopać w najsuchsze dni lata i rzucać błoto w najbardziej mokrych miesiącach.
Zaprojektowany, aby przede wszystkim kopać głęboko i poprawiać przyczepność na zakrętach. Istnieje niezliczona ilość możliwych konfiguracji, ale na początek sugerujemy połączenie Verdict 2.5 z Judge 2.4 z tyłu. Kombinacja Verdict/Judge utrzymuje przód w pozycji pionowej, podczas gdy Ty kierujesz tyłem. Verdict 2.5 okazał się również świetną tylną oponą dla e-bike’ów, które potrzebują niezrównanej przyczepności na luźnym lub mokrym terenie.
TCS (Tubeless Compatible System) to znormalizowany system bezdętkowy WTB. Opony te mają bezdętkowy karkas TCS, który prawie eliminuje przebicia i pozwala na obniżenie ciśnienia w oponach, aby poprawić przyczepność i komfort w porównaniu z tradycyjną oponą dętkową.
TRITEC TriTec łączy trzy różne mieszanki gumy, aby zapewnić różne poziomy przyczepności, wsparcia i trwałości w zależności od ich umieszczenia w bieżniku. Guma o wysokiej twardości stanowi podstawę dla całego wzoru bieżnika, a nawet sięga nieco do podstawy każdego klocka, zapewniając dodatkowe wsparcie pod bardziej miękkimi mieszankami użytymi w pozostałej części każdego klocka. Środkowe klocki są wykonane z mieszanki o średniej twardości, która zapewnia przyczepność i trwałość bez poświęcania wydajności toczenia, podczas gdy zewnętrzne klocki są wykonane z najbardziej miękkiej mieszanki, która zapewnia maksymalną przyczepność i powolne odbicie.
TOUGH Dwie pełne warstwy karkasu rozciągają się od stopki do stopki, aby powierzchnia opony była bardziej odporna na przebicia. Zastosowanie dwóch warstw osłony zapewnia również dodatkowe wsparcie ścian bocznych podczas pokonywania zakrętów i pozwala rowerzystom doświadczyć zwiększonej przyczepności dzięki niższym ciśnieniom, niż byłoby to możliwe w przypadku cieńszych, jednowarstwowych osłon. Opony TCS Tough to pewny wybór dla rowerzystów agresywnych, enduro, grawitacyjnych i e-bike’ów, którzy chcą uzyskać maksymalny spokój na szlaku. Niektórzy raiderzy mogą zdecydować się na oponę TCS Tough z tyłu, jednocześnie decydując się na korzyści związane z obniżeniem masy jednowarstwowej opony TCS Light z przodu.
Zaleca się sprawdzanie cisnienia w oponach przed każdą jazdą. WTB zaleca następujące ciśnienie: 20 - 35 PSI
Specyfikacja:
Rozmiar: 27.5x2.5
Mieszanka: TriTec
Oplot: 60 TPI
Poziom: TCS Light High Grip
Waga: 1190 gram
Typ: TCS
Zastosowanie: Enduro, Gravity
Nawierzchnia: Luźna, brudna, kamienista, mokra
Optymalna szerokość obręczy wewnątrz: 25-35 mm
"Firma WTB została założona w hrabstwie Marin w Kalifornii w 1982 roku, napędzana potrzebą stworzenia trwałego i niezawodnego sprzętu do jazdy na rowerze górskim. W tamtych czasach kolarstwo górskie było nowym i rozwijającym się sportem. Oryginalna załoga WTB była urzeczona doświadczeniem jazdy na rowerach na brudnych szlakach i zaczęli tworzyć bardziej wytrzymałe i funkcjonalne komponenty do własnych rowerów. Wkrótce lokalni producenci ram postanowili wyposażyć swoje rowery w wysokiej klasy komponenty WTB."
Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.
Nowoczesne prowadzenie działalności gospodarczej to mobilność i wykorzystanie wszelkich dostępnych środków transportu. Coraz częściej przedsiębiorcy sięgają po alternatywne rozwiązania i rower staje się najczęstszym wyborem. Z jednej strony to niższe kosz
Każda firma może potraktować zakup roweru - tak elektrycznego jak klasycznego - jako koszt uzyskania przychodu. Innymi słowy rower można odliczyć od podatku i uzyskać zwrot VATu naliczonego. Żadne przepisy nie regulują tutaj jakichkolwiek ograniczeń. Nale
Wydatki związane z eksploatacją roweru w firmie takie jak zakup akcesoriów czy serwis także będą stanowiły koszt prowadzenia działalności gospodarczej.
Szczegóły rozwiązań podatkowych znajdują się TUTAJ
Każdy dostępny w naszej ofercie rower jest możliwy do zakupienia na fakturę VAT.
Twoja opinia pojawi się po akceptacji administratora.
Wystąpił problem podczas dodawania opini.
Nazwa autora musi składać się z conajmniej 4 znaków.
Nie wybrano oceny produktu.
Zbyt krótka reść opinii.
Dziękujemy. Na podany adres e-mail zostanie wysłana informacja jak tylko cena ulegnie zmianie.
Wystąpił problem podczas wysyłania.
Należy wybrać wariant produktu, który chcą Państwo obserwować.
Nieprawidłowy adres email
Dziękujemy. Na podany adres e-mail zostanie wysłana informacja jak tylko dostępność ulegnie zmianie.
Wystąpił problem podczas wysyłania.
Należy wybrać wariant produktu, który chcą Państwo obserwować.
Nieprawidłowy adres email
Administrator został poinformowany o Twojej propozycji