Agresywny, premierowy i niezachwiany… to słowa, których użyliśmy do opisania oryginalnego Vigilante 2.3 i nadal brzmią prawdziwie w odniesieniu do tego zaktualizowanego Vigilante dostępnego w nowoczesnych szerokościach. Klocki z kwadratowymi końcówkami nadal zapewniają niezachwianą przyczepność, ale z dodatkową wysokością, aby zapewnić jeszcze głębsze wkopanie się w luźny, nieprzewidywalny teren. Zwiększone rozstawy obwodowe pozwalają zachować czystość bieżnika w lepkich warunkach, ponieważ masywne zewnętrzne klocki chronią ścianę boczną podczas wysyłania go w najbardziej masywne rockgardeny.
Funkcje:
Kwadratowe klocki uderzają w mokry lub suchy teren, zapewniając niezachwianą przyczepność, a ich stałe odstępy zapewniają przewidywalną stabilność i pewność przy dużych prędkościach.
Wysokie klocki boczne są podparte podwyższoną podstawą, która zapobiega ich uginaniu pod bezwstydnie silnymi siłami pokonywanych zakrętów. Klocki boczne mają prostopadłe nacięcia, które zwiększają przyczepność podczas hamowania lub pokonywania zakrętów.
Wszystko w Vigilante zostało zaprojektowane w celu poprawy przyczepności na zakrętach jako opony przedniej. Agresywne zewnętrzne klocki wbijają się w wiraże, podczas gdy kierunkowe nacięcia zmagają się z kamieniami i korzeniami zarówno w mokrych, jak i suchych warunkach. Sugerujemy połączenie Vigilante 2.3 z Trail Boss 2.25 z tyłu.
TCS (Tubeless Compatible System) to znormalizowany system bezdętkowy WTB. Opony te mają bezdętkowy karkas TCS, który prawie eliminuje przebicia i pozwala na obniżenie ciśnienia w oponach, aby poprawić przyczepność i komfort w porównaniu z tradycyjną oponą dętkową.
TOUGH Dwie pełne warstwy karkasu rozciągają się od stopki do stopki, aby powierzchnia opony była bardziej odporna na przebicia. Zastosowanie dwóch warstw osłony zapewnia również dodatkowe wsparcie ścian bocznych podczas pokonywania zakrętów i pozwala rowerzystom doświadczyć zwiększonej przyczepności dzięki niższym ciśnieniom, niż byłoby to możliwe w przypadku cieńszych, jednowarstwowych osłon. Opony TCS Tough to pewny wybór dla rowerzystów agresywnych, enduro, grawitacyjnych i e-bike’ów, którzy chcą uzyskać maksymalny spokój na szlaku. Niektórzy raiderzy mogą zdecydować się na oponę TCS Tough z tyłu, jednocześnie decydując się na korzyści związane z obniżeniem masy jednowarstwowej opony TCS Light z przodu. TRITEC TriTec łączy trzy różne mieszanki gumy, aby zapewnić różne poziomy przyczepności, wsparcia i trwałości w zależności od ich umieszczenia w bieżniku. Guma o wysokiej twardości stanowi podstawę dla całego wzoru bieżnika, a nawet sięga nieco do podstawy każdego klocka, zapewniając dodatkowe wsparcie pod bardziej miękkimi mieszankami użytymi w pozostałej części każdego klocka. Środkowe klocki są wykonane z mieszanki o średniej twardości, która zapewnia przyczepność i trwałość bez poświęcania wydajności toczenia, podczas gdy zewnętrzne klocki są wykonane z najbardziej miękkiej mieszanki, która zapewnia maksymalną przyczepność i powolne odbicie.
Zaleca się sprawdzanie cisnienia w oponach przed każdą jazdą. WTB zaleca następujące ciśnienie: 35 - 65 PSI (2,4 - 4,5 bar)
Specyfikacja:
Rozmiar: 27.5 x 2.8
Waga: 1220g
Poziom: TCS Tough Fasr Rolling - 60TPI
Technologie: Tritec Rubber
Optymalna szerokość obręczy wewnątrz: 25-35 mm
Zastosowanie: Enduro, Trail
Nawierzchnia: Luźna, brudna, kamienista, mokra
"Firma WTB została założona w hrabstwie Marin w Kalifornii w 1982 roku, napędzana potrzebą stworzenia trwałego i niezawodnego sprzętu do jazdy na rowerze górskim. W tamtych czasach kolarstwo górskie było nowym i rozwijającym się sportem. Oryginalna załoga WTB była urzeczona doświadczeniem jazdy na rowerach na brudnych szlakach i zaczęli tworzyć bardziej wytrzymałe i funkcjonalne komponenty do własnych rowerów. Wkrótce lokalni producenci ram postanowili wyposażyć swoje rowery w wysokiej klasy komponenty WTB."
Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.
Nowoczesne prowadzenie działalności gospodarczej to mobilność i wykorzystanie wszelkich dostępnych środków transportu. Coraz częściej przedsiębiorcy sięgają po alternatywne rozwiązania i rower staje się najczęstszym wyborem. Z jednej strony to niższe kosz
Każda firma może potraktować zakup roweru - tak elektrycznego jak klasycznego - jako koszt uzyskania przychodu. Innymi słowy rower można odliczyć od podatku i uzyskać zwrot VATu naliczonego. Żadne przepisy nie regulują tutaj jakichkolwiek ograniczeń. Nale
Wydatki związane z eksploatacją roweru w firmie takie jak zakup akcesoriów czy serwis także będą stanowiły koszt prowadzenia działalności gospodarczej.
Szczegóły rozwiązań podatkowych znajdują się TUTAJ
Każdy dostępny w naszej ofercie rower jest możliwy do zakupienia na fakturę VAT.
Twoja opinia pojawi się po akceptacji administratora.
Wystąpił problem podczas dodawania opini.
Nazwa autora musi składać się z conajmniej 4 znaków.
Nie wybrano oceny produktu.
Zbyt krótka reść opinii.
Dziękujemy. Na podany adres e-mail zostanie wysłana informacja jak tylko cena ulegnie zmianie.
Wystąpił problem podczas wysyłania.
Należy wybrać wariant produktu, który chcą Państwo obserwować.
Nieprawidłowy adres email
Dziękujemy. Na podany adres e-mail zostanie wysłana informacja jak tylko dostępność ulegnie zmianie.
Wystąpił problem podczas wysyłania.
Należy wybrać wariant produktu, który chcą Państwo obserwować.
Nieprawidłowy adres email
Administrator został poinformowany o Twojej propozycji